SFML-owe zabawy #9 - Przemieszczanie elementów tła


2018-10-31, 00:00
SFML-owe zabawy #9 - Przemieszczanie elementów tła

Czas na dziewiątą już część SFML-owych zabaw! :) Jesteśmy o kolejny krok milowy do przodu - dziś możemy przesuwać chmurki, krzaczki i pagórki! Nasz projekt z iteracji na iterację nabiera barw - zobaczcie sami!... więcej

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o std::any z C++17


2018-10-25, 00:00
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o std::any z C++17

Porozmawiajmy o pieniądzach, czyli jak robić to dobrze


2018-10-18, 00:05
Porozmawiajmy o pieniądzach, czyli jak robić to dobrze

Mój post o standardzie IEEE 754 został przyjęty przez Was - czytelników - bardzo ciepło. Zaliczyliśmy nawet mały rekord odwiedzin tego dnia. Postanowiłem, że poprowadzę temat dalej. Tym razem przedstawię kilka praktycznych sposobów na to, jak można liczyć pieniądze, aby ich nie zgubić. Wszystko oczywiście - w C++! :) Zapraszam serdecznie!... więcej

SFML-owe zabawy #8 - Klikaj i zwyciężaj!


2018-10-11, 00:06
SFML-owe zabawy #8 - Klikaj i zwyciężaj!

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że jest to przełomowy moment dla naszego projektu! :) Od teraz, zamiast dumać nad tym, jak to może wyglądać - możemy klikać, tworzyć, działać! :) Zapraszam na ósmą, zwycięską część SFML-owych zabaw.... więcej

Jak używać std::optional z C++17


2018-10-04, 00:00
Jak używać std::optional z C++17

W tym wpisie opiszę, czym jest std::optional - nowy type-helper dodany w C++17.... więcej

SFML-owe zabawy #7 - Zabawa w architekta


2018-09-27, 00:00
SFML-owe zabawy #7 - Zabawa w architekta

Refactoringu ciąg dalszy. Chyba udało mi się zrobić wszystko tak, by móc ruszyć z kopyta w następnej iteracji. Zapraszam na siódmy już wpis z serii SFML-owe zabawy! :)... więcej

Pssst! Używamy Cookies. Poprzez używanie naszego serwisu zgadzasz się na odczytywanie i zapisywanie Cookies w swojej przeglądarce.